توضیحات
چیزی بگو،حرفی بزن،امشب پریشانم
درمانده ام،دلخسته ام،ناجور ویرانم!
پیغام دادم نازنینم رو به مرگم من
پیغام دادی، نامه هایت رانمیخوانم
در داستانی که سرانجامش رسیدن بود
رفتی و من تا آخر این قصه میمانم
از خویش میپرسم،که آیا باز میگردد؟
با خویش میگویم نمیدانم،نمیدانم
تاوان سختی داشت دل بستن به چشمانت
اما بمیرم هم، نمی گویم پشیمانم!

دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.